عکس رهبر جدید

قهرمان

  فایلهای مرتبط
قهرمان
رشد هنرجو، یادداشت سردبیر، قهرمان، مهدی عبدالملکی

همه قهرمان می‌خواهند؛ قهرمانی که از دل پلیدی‌ها عبور کند و خوبی‌ها را رقم بزند؛ کسی که برای کشور و مردمش فداکاری کند و از جان مایه بگذارد؛ کسی که تکلیفش با زندگی معلوم باشد، بداند از آن چه می‌خواهد و سردرگم نباشد؛ کسی که در همان جایی که هست، بهترین کارها را بکند تا بیشترین خدمت را انجام دهد؛ کسی که با هدف و برای خدا تلاش و با او معامله کند، توان و وقت و دار و ندارش را به خدا عرضه کند و در مقابل  از خدا عاقبت‌به‌خیری بگیرد.

قهرمان بی‌طرف نیست، طرف حق است؛ قهرمان واقعی است، با تلاش و شجاعت واقعی، نه در افسانه و خیال و فیلم. قهرمان بی‌اعتقاد نیست، معتقدترین است. قهرمان در بازی رایانه‌ای نیست که یک‌لحظه‌ای درست شود. همه زندگی‌اش پر از تلاش است و در تلاطم زندگی واقعی به قهرمانی رسیده است. قهرمان حتماً تماشایی است و ماجرای قهرمانی‌اش حتماً شنیدنی است، حتماً خواندنی است.

قهرمان‌ها جلوی چشممان هستند. شهید قاسم سلیمانی و شهید کاظمی آشتیانی قهرمان‌های ما هستند. زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهید سلیمانی و زندگی‌نامه شهید کاظمی آشتیانی را زیاد بخوانید تا ببینید قهرمان‌ها چگونه قهرمان شدند!


۲۳۸۵۷
انجینی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
1
0
11

بنام خدا سلام دلاوران بی نام ایران سرزمین بسیارند شهیدان زنده برای سرافرازی وطن تلاش می کنند ای کاش تا زنده اند قدرشان را بیشتر بدانیم و پر و بال قدرتمند تری در اختیارشان قرار دهیم تا ایرانی آباد و سرافرازتر داشته باشیم شاید بهتر باشد و انگ مرده پرستی بر پیشانی مان نخورد.

نیما قاسمی
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
0
14
43

حاج قاسم را دوست دارم چون ایشان می فرمود ما ملت امام حسین ,(ع) هستیم.

رضا امیری
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
5
10
38

حاج قاسم هنوز زندست امیدوارم بتونم راهشو ادامه بدم البته اگه لایقش باشم استخدام بشم

کیهان محمدلو
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
10
39

حاج قاسم عزیزم خیلی دوست دارم و از خدا میخوام شفیع روز قیامتم تو باشی امیدوارم هدفی که تو دلت داشتی هر چه زودتر محقق بشه و اون آزادی قدس شریفه آمین

لیلا بشردوست
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
10
53

حاج قاسم عزیزم خیلی دوست دارم و از خدا میخوام شفیع روز قیامتم تو باشی امیدوارم هدفی که تو دلت داشتی هر چه زودتر محقق بشه و اون آزادی قدس شریفه آمین


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید